Xperity Newsflash Januari 2025
Namens Xperity wensen wij iedereen nog een gelukkige nieuwjaar! In de eerste newsflash van 2025 kijken we alvast vooruit naar wat er dit jaar allemaal aan zit te komen. Zo gaat Microsoft nog meer inzetten op het gebruik van AI met behulp van AI-agents. Ook vindt er dit jaar een wijziging plaats binnen Customer Insights – Journeys, waar nog meer wordt ingezet op Real-time Journeys. Lees snel verder voor meer.
Microsoft in 2025: volle focus op AI
In 2025 gaat Microsoft vol inzetten op AI. Dit deden ze al met de introductie van Copilot binnen alle (bedrijfs)applicaties, maar nu gaan ze nog een stap verder. In hun blog vertelt Microsoft wat de 6 grootste trends van 2025 op AI-gebied gaan zijn. Hierbij komt ook het al eerder in deze nieuwsbrief genoemde AI-agents terug. Microsoft gaat vol inzetten op deze agents, dus ga er maar vanuit dat we hier gedurende het jaar nog een aantal keer op terugkomen.
Daarnaast belichten ze in de blog ook de acties die Microsoft onderneemt om de milieu-impact van AI te verminderen en ‘Responsible AI’ te waarborgen: het voorkomen van (onder andere) onjuiste content door AI. Hoewel AI namelijk een hoop mooie dingen kan doen, zijn er ook ethische vraagstukken waar aandacht voor nodig is.
Een nieuwe stap voor Customer Insights – Journeys
Microsoft is de afgelopen jaren flink bezig geweest met het voortdurend doorontwikkelen van Dynamics Customer Insights – Journeys (voorheen Dynamics Marketing). In 2025 wordt de volgende stap gezet door de Outbound Marketing module uit te faseren en volledig over te stappen op Real-time Journeys. Deze module bestaat al een tijdje en biedt nog meer mogelijkheden om jouw Customer Journeys in te richten en gerichte campagnes op te stellen.
Maak je nog gebruik van Outbound Marketing? Dan wordt aangeraden om zo snel mogelijk over te stappen om te voorkomen dat je werk verloren gaat (op 30 juni 2025 wordt Outbound voor iedereen uitgeschakeld). Bij Xperity helpen we je natuurlijk graag met deze overgang, dus neem gerust contact met ons op.
Maak je nog geen gebruik van Dynamics Customer Insights- Journeys voor jouw marketing activiteiten? Dan is dit hét moment om in te stappen! Real-time Journeys gaat in de komende jaren namelijk alleen maar verder groeien met alle extra aandacht van Microsoft.
Ook in 2025: De Needs Assessment Workshop
Na een succesvolle pilot in 2023 begonnen we in 2024 met het aanbieden van de Needs Assessment Workshop. Met deze vrijblijvende Workshop haal je binnen een dagdeel de CRM-behoefte van jouw organisatie naar boven, kijken we naar de belangrijkste uitdagingen en krijg je concrete oplossingen mee.
Deze Workshop is niet alleen ideaal voor organisaties die nog geen gebruik maken van CRM, maar ook als je al CRM gebruikt en wil kijken waar je dit nog verder kan inzetten. Ook in 2025 gaan we verder met het aanbieden van de NAW, dus mocht je geïnteresseerd zijn, schrijf je dan in via het formulier op onze website.
Xperity sluit het jaar af met het kerstontbijt
Om de feestdagen te vieren, kwamen we met alle medewerkers van Xperity samen voor een heerlijk kerstontbijt. Met dit ontbijt sloten we ook het succesvolle jaar 2024 af. Inmiddels hebben we allemaal kunnen genieten van de feestdagen en zijn we weer helemaal klaar voor een nóg succesvoller 2025! Namens Xperity nog een gelukkig nieuwjaar, en ook in 2025 staan we weer voor je klaar om je te helpen met al jouw CRM-vraagstukken!