Xperity Newsflash April 2022
Er is weer veel gebeurd bij Xperity, en er staan ook weer mooie dingen op de planning. Daarom hebben we de belangrijkste berichten voor je op een rijtje gezet. Ben jij weer helemaal op de hoogte!
Alvast, veel inspiratie toegewenst!
Klantverhaal Bibliotheek Zuid-Kennemerland
Onlangs ging de bibliotheek Zuid-Kennemerland live met Microsoft Dynamics 365 Customer Insights en Marketing. In dit klantverhaal beschrijven we het verhaal van de implementatie van deze bibliotheek. Deze Dynamics oplossing kan daarnaast ook worden geïmplementeerd bij anderen bibliotheken, om deze ook verder te helpen met de (digitale) transformatie.
Xcare webinar series deel II
Zorginstellingen willen naast tijdsbesparing ook een verbeterde ervaring van de cliënt en de verwanten. Het cliënt contact centrum is een belangrijke plaats waar vragen binnenkomen, juist dit is de uitgelezen plek om een geweldige cliëntervaring te bieden. Pieter laat je in dit webinar zien hoe je met behulp van een intelligente CRM oplossing unieke cliëntervaringen kan bieden.
XSales, dé CRM oplossing voor het MKB
Volledig inzicht in je klantrelaties met XSales, dé CRM oplossing voor het MKB. XSales is beschikbaar via een flexibel abonnementsmodel, inclusief hosting, beveiliging, updates en support via ons Xperity servicedesk membership. Natuurlijk helpen we je op weg met het onboarden van de CRM-oplossing en geven we alle hoofdgebruikers een praktische training. Er is geen sprake van een complexe en langdurige implementatie: je kunt al binnen één week met XSales aan de slag!
Vacature Junior Sales Support
Xperity is op zoek naar een Junior Sales Support die bij ons zijn sales kwaliteiten verder wil ontwikkelen. Ken jij iemand die klantgericht is en affiniteit heeft met het salesproces? Stuur ze dan onze vacature en misschien verwelkomen wij hen dan binnenkort als nieuwe X-men!