Stichting Giving Back creërt meer leads met behulp van Dynamics 365
Stichting Giving Back is een organisatie die zich inzet voor jongeren voor wie studeren niet vanzelfsprekend is. Hierbij focussen ze zich op eerste generatie studenten. Dat zijn kinderen van ouders die zelf niet hebben gestudeerd, of dit alleen in hun land van herkomst. Door middel van speciale programma’s worden deze studenten door een persoonlijke mentor geholpen om alles uit zichzelf te kunnen halen, en zo een diverse werkvloer te creëren in het Nederlandse bedrijfsleven.
Zowel studenten als mentoren kunnen zich aanmelden via een aanmeldformulier op de website. Giving Back liep echter tegen het probleem aan dat zij geen gegevens hadden van de geïnteresseerde tot dat zij het formulier volledig hadden ingevuld. Samen met Xperity werd er een speciaal aanmeldportaal gemaakt, waarmee de voortgang tussentijds kan worden opgeslagen. Ook kan Giving Back hiermee meteen gegevens verzamelen, waardoor zij al contact kunnen hebben tijdens het aanmeldproces en de studenten al kunnen informeren tijdens het proces.
In ons klantverhaal vertelt Saar Michielsen, Project Manager bij Giving Back, meer over dit project.
Meer klantverhalen
Processen digitaliseren en groei stimuleren voor Paleis Het Loo dankzij Dynamics 365
KlantverhaalProcessen digitaliseren en groei stimuleren voor Paleis Het Loo dankzij Dynamics 365Paleis Het LooLisanne Meijerink “Paleis Het Loo is een volledig dagje uit. Er is echt heel veel mogelijk en dat vraagt om een systeem dat voor elk proces een oplossing...
Waarom Pasfoto Organisatie XSales gebruikt
Waarom Pasfoto Organisatie XSales van Xperity gebruiktMet XSales kunnen MKB bedrijven grip krijgen op hun salesproces en de samenwerking tussen collega's verbeteren. Deze oplossing is gebaseerd op het krachtige Microsoft 365 Dynamics systeem, waardoor alles ook nog...
Bibliotheek Zuid-Kennemerland zet innovatieve stap met Dynamics
Bibliotheek Zuid-Kennemerland zet innovatieve stap met DynamicsBibliotheken in Nederland zijn bezig met een interessante transformatie. Door veranderende klantbehoeftes zijn de bibliotheken additionele diensten gaan aanbieden, zoals muziek, theater en cultuur...
Maak een vrijblijvende afspraak voor een demonstratie van Microsoft Dynamics 365
Vul het formulier in en maak een afspraak!