0850 520 720 info@xperity.nl

Dynamics 365 Customer Service

De klantenservice is een belangrijke afdeling binnen elke organisatie. Via de klantenservice komt men in contact met potentiële en bestaande klanten die interesse, vragen of problemen hebben met jouw product of dienst. Door een excellente ervaring te bieden kan men van potentiële klanten, klanten maken of bestaande klanten behouden.

Dynamics 365 Customer Service is een Microsoft oplossing waarmee je jouw klantenservice naar een hoger niveau tilt. Met deze alles-in-een oplossing heeft de klantenservice alle benodigdheden om effiecienter te werk te gaan en optimale klantervaringen te bieden.

Alle belangrijke klanteninformatie in één systeem

Dynamics Customer Service bevat alle informatie die de klantenservice nodig heeft, zonder hierbij de applicatie te hoeven verlaten. De oplossing biedt een 360 graden klantbeeld, waardoor de servicemedewerker tijdens het afhandelen van een ticket deze informatie kan inzien. Denk hierbij aan informatie over de producten die de klant heeft gekocht, eerdere tickets die zijn ingeschoten en SLA overeenkomsten.

Omnichannel klantenservice

Op verschillende manieren bundelt Dynamics Customer Service relevante informatie om je product, dienst en onderneming naar een hoger niveau te tillen. Doordat alle feedback, klachten en vragen in één systeem zichtbaar zijn kun je bijsturen waar nodig. Maar ook algemene informatie over welke producten en/of diensten vaker aangeschaft worden of welke landen of plaatsen populair zijn geven inzicht in het koopgedrag. Op basis van data kan er een gedegen beslissingen genomen worden.

Ga efficiënter te werk met Microsoft Copilot

Met de geïntegreerde Artificial Intelligence assistent Copilot kunnen servicemedewerkers betere klantervaringen bieden en tegelijkertijd efficiënter te werk gaan. Zo kun je via Copilot chatbots instellen, die automatische vragen van klanten kan beantwoorden op basis van jouw kennisdatabase. Weet de chatbot het antwoord niet? Dan verbind hij de klant makkelijk door naar een servicemedewerkers.

Copilot helpt de klantenservice vervolgens door oplossingen voor te stellen vanuit jouw organisaties eigen database, of door de juiste productinformatie in het systeem op te zoeken. Als jouw klantenservice werkt met meerdere talen, dan kan Copilot assisteren met real-time vertalingen.

Meer weten over Microsoft Dynamics 365 Customer Service?

Vraag een demo aan!

Klantverhalen

Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.

Onze laatste blogs

We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!

Artificial Intelligence: De nieuwe revolutie in de zorg?

Artificial Intelligence: De nieuwe revolutie in de zorg?

Artificial Intelligence: De nieuwe revolutie in de zorg?De gezondheidszorg in Nederland staat op een keerpunt. Terwijl de bevolking vergrijst en de vraag naar zorg stijgt, wordt de druk op de zorg steeds groter. Al jaren wordt er gezocht naar een antwoord op de vraag:...

Lees meer
Let op accountmanager! Dit is hoe AI jou gaat helpen

Let op accountmanager! Dit is hoe AI jou gaat helpen

Let op accountmanager! Dit is hoe AI jou gaat helpenDe wereld van de accountmanager verandert in razendsnel tempo. Van de manier waarop Sales wordt bedreven tot de wijze waarop klantrelaties worden beheerd. Logischerwijs speelt technologie, en met name AI, hierin een...

Lees meer
Dynamics 365 Prijsupdate: Wat je moet weten

Dynamics 365 Prijsupdate: Wat je moet weten

Dynamics 365 Prijsupdate: Wat je moet wetenMicrosoft heeft een belangrijke update aangekondigd van de prijsstructuur voor Dynamics 365, die op 1 oktober 2024 in werking treedt. Dit is de eerste prijsverhoging in vijf jaar*, en deze weerspiegelt de aanzienlijke...

Lees meer