Digitalisering in de zorg
In de dynamische wereld van de zorg, waar de druk van vergrijzing en complexere zorgvragen toeneemt, staat innovatie centraal. De uitdagingen zijn groot. Meer doen met minder, de kwaliteit behouden en tegelijkertijd de communicatie met cliënten en partners verbeteren. Xperity heeft digitale oplossingen ontworpen om de efficientie te verhogen en de zorgverlening te optimaliseren.
Meerdere zorginstellingen hebben de digitale transformatie al ondergaan. Hierdoor hebben ze een betere samenwerking, gestroomlijnde processen en verhoogde cliënttevredenheid bereikt. Bekijk onze oplossing voor de zorg, Community Care, of vraag direct een demo aan om meer te weten te komen.
Ketenpartner management
Door vernieuwde wetgeving is het opbouwen en onderhouden van een goed zakelijk ketenpartner netwerk van essentieel belang voor een zorginstelling. Een goed netwerk zorgt voor meer kansen om te groeien, zowel door een grotere aanstroom van cliënten (doordat er sneller doorverwezen wordt richting jouw zorginstelling) als bijvoorbeeld het verkrijgen van subsidies (managen van aanbestedingen). Echter is het voor veel zorginstellingen lastig om de communicatie richting ketenpartners te managen. Het is zaak om een duidelijk overzicht van je partners te hebben waarnaar makkelijk via verschillende kanalen gecommuniceerd kan worden.
Veilige zorg
Subsidies en aanbestedingen aanvragen
Subsidies en aanbestedingen zijn voor zorginstellingen erg belangrijk. Voor velen is dit de gelegenheid om innovaties te kunnen financieren of andere nodige projecten te kunnen bekostigen. Het aanvragen van subsidies of aanbestedingen kan echter behoorlijk wat regelwerk met zich meebrengen. Documenten, mailwisseling, afspraken en overige contactmomenten zijn belangrijke aspecten die het succes van de aanvraag kunnen bepalen.
Cliënt intake en contactmomenten vastleggen
De cliënt intake (óf het instroomproces) is een belangrijk proces waarmee zorginstellingen iedere dag te maken hebben. Vaak zien wij dat dit proces niet structureel vastgelegd wordt, waardoor je potentiële cliënten uit het oog verliest en er slechte opvolging van de zorgaanvraag plaatsvindt. Bij een gestructureerd cliënt intakeproces worden alle belangrijke factoren van de zorgaanvraag op de juiste manier geregistreerd en pro actief opgevolgd. Dus nooit meer belletjes van familieleden die vragen om een update van de wachtlijst. Uiteindelijk kan dit ook zeer interessante inzichten bieden voor de zorgorganisatie, rapportages waardoor de dienstverlening in de toekomst nog meer verbeterd kan worden.
Oplossingen
Community Care
Community Care is een speciaal samengestelde totaaloplossing voor zorgorganisaties, met modules voor ketenpartnermanagement, aanbestedingen en cliënt contact op basis van Microsoft technologie.
DYNAMICS 365 Marketing
Door op het juiste moment, de juiste boodschap uit te zenden kan je nieuwe leads en klanten binnenhalen. Bedenk customer journey, creeër landingspagina’s en zet je marketingacties uit.
DYNAMICS 365 CUSTOMER SERVICE
Customer Service bevat alle onderdelen die een moderne klantenservice wenst in een applicatie. Zij kunnen sneller en klantgerichter ingaan op de klantvragen die zij ontvangen.
Meer weten over Microsoft Dynamics 365?
Vraag een demo aan!
Klantverhalen
Wij hebben al meer dan 100 bedrijven ondersteund bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen door de inzet van Microsoft Dynamics 365. Hieronder lees je meer over hoe zij dit ervaren hebben.
Stichting Giving Back creëert meer leads met behulp van Dynamics 365
Stichting Giving Back creërt meer leads met behulp van Dynamics 365Stichting Giving Back is een organisatie die zich inzet voor jongeren voor wie...
Hulphond Nederland begeleidt hulphonden van Pup tot Pensioen met Dynamics 365
Hulphond Nederland begeleidt hulphonden van Pup tot Pensioen met Dynamics 365Hulphond Nederland is een non-profit organisatie die zich richt op het...
Motivaction implementeert nieuw Dynamics systeem samen met Xperity
Motivaction implementeert nieuw Dynamics systeem samen met XperityMotivaction is een marktonderzoeksbureau wat bedrijven helpt met het vinden van de...
Onze laatste blogs
We delen graag onze kennis met jou, om samen te groeien!
Artificial Intelligence: De nieuwe revolutie in de zorg?
Artificial Intelligence: De nieuwe revolutie in de zorg?De gezondheidszorg in Nederland staat op een keerpunt. Terwijl de bevolking vergrijst en de vraag naar zorg stijgt, wordt de druk op de zorg steeds groter. Al jaren wordt er gezocht naar een antwoord op de vraag:...
Let op accountmanager! Dit is hoe AI jou gaat helpen
Let op accountmanager! Dit is hoe AI jou gaat helpenDe wereld van de accountmanager verandert in razendsnel tempo. Van de manier waarop Sales wordt bedreven tot de wijze waarop klantrelaties worden beheerd. Logischerwijs speelt technologie, en met name AI, hierin een...
Dynamics 365 Prijsupdate: Wat je moet weten
Dynamics 365 Prijsupdate: Wat je moet wetenMicrosoft heeft een belangrijke update aangekondigd van de prijsstructuur voor Dynamics 365, die op 1 oktober 2024 in werking treedt. Dit is de eerste prijsverhoging in vijf jaar*, en deze weerspiegelt de aanzienlijke...