Xperity op Zorg & ICT 2022
Op 14, 15 en 16 juni was het Zorg & ICT evenement in de jaarbeurs in Utrecht. In samenwerking met Microsoft was Xperity met een stand aanwezig op de beurs. Tijdens de beurs hebben kunnen spreken met mensen vanuit alle hoeken van de zorg, en hebben wij zelf ook nieuwe inzichten gekregen in de zorg in Nederland.
Daarnaast hielden Pieter de Wit en Jos Jansen spreeksessies over hoe CRM zorginstellingen beter kan laten presteren. In deze sessies lieten we onder meer zien welke mogelijkheden wij bieden voor de zorg, en gaven we een korte demo van het systeem.
Wat doet Xperity in de zorg?
Xperity houdt zich bezig met het implementeren van CRM oplossingen op basis van Microsoft Dynamics 365. Bij CRM draait het allemaal om klantrelaties en het onderhouden hiervan. Een CRM-systeem biedt een totaal overzicht van de klant en de contacten die zijn geweest.
Speciaal voor de zorg is XCare ontwikkeld. Dit is dé CRM oplossing die specifiek is samengesteld om zorginstellingen te helpen om efficiënter te werk te gaan. Zorginstellingen moeten namelijk steeds meer doen met minder middelen, wat de werkdruk verhoogd. Met een CRM systeem kan er onder meer tijd bespaart worden op administratieve handelingen, is er meer inzicht in de klant en wordt zo ook de clientervaring verbeterd.
XCare bestaat uit onder meer ketenpartnermanagent, aanbestedingsmanagement en het clientintake proces. Daarnaast kan hier ook nog een marketing module aan worden toegevoegd. Op deze manier kan een zorginstelling tijd besparen op het uitvoeren van administratieve handelingen, terwijl tegelijkertijd de cliëntervaring kan worden verbeterd. XCare is gemaakt om de ECD of EPD-systemen aan te vullen en niet om deze te vervangen.
Onderzoek naar de behoeftes van de zorg
Om nog beter de zorg te kunnen bedienen hebben Xperity en Microsoft een onderzoek opgezet naar wat er leeft in de zorg in Nederland. Hiermee kunnen wij samen ervoor zorgen dat er passende oplossingen komen voor de problemen in de zorg. Meedoen aan het onderzoek kan via de link hier.