Xperity en Wortell bundelen krachten!
Microsoft is de verbindende factor tussen Xperity en Wortell. Wortell richt zich op het verhogen van de productiviteit, terwijl wij van Xperity ons richten op Microsoft Dynamics CRM en Customer Engagement. Mede dankzij onze gezamenlijke passie voor digitale transformatie en het Microsoft platform tezamen met onze losse expertises gaan wij een langdurige samenwerking aan.
Wortell is een Microsoft-specialist die zicht richt op de digitale transformatie op het Microsoft Platform. De digitale werkplek, intelligente cloud-oplossingen en productiviteit zijn punten waar Wortell koploper is. De relatie tussen Microsoft en Wortell is diepgaand en langdurig. Als enige partner in Nederland zijn zij al tweemaal uitgeroepen tot de beste van Nederland.
Een sterke focus zorgt ervoor dat bedrijven zoals Wortell succesvol zijn. Wortell heeft geëxperimenteerd met haar eigen CRM-team, om zo ook een Microsoft Dynamics CRM-practice op te bouwen. De CRM-practice kreeg echter niet te focus die het verdiende en Wortell vond het lastig om voldoende daadkracht te tonen.
Focus op CRM en Customer Engagement
Na jarenlange ervaring bij grote bedrijven hebben een aantal Microsoft Dynamics CRM-specialisten gekozen om hun eigen bedrijf op te richten: Xperity. Stuk voor stuk hebben we Microsoft Dynamics 365 consultants aan ons weten te binden die onze passie voor voor Microsoft Dynamics CRM delen. “Onze passie om klanten te ondersteunen met CRM is nog nooit zo groot geweest en kan alleen worden geëvenaard door onze uitgebreide deskundigheid en ervaring. Onze missie is om elke ondernemer en organisatie te ondersteunen met de beste CRM-oplossingen zodat zij hun businessdoelstellingen kunnen realiseren. Wij kiezen daarbij voor de top technologie van Microsoft Dynamics CRM”, aldus Pieter de Wit, Manager Sales.
Een completer aanbod
Door te ondernemen vanuit onze eigen krachten denken wij een completere dienstverlening te kunnen bieden. “CRM biedt de mogelijkheid om meerwaarde uit de klantrelatie te halen en om sneller in te kunnen spelen op hun behoeften. Dankzij data die gebundeld wordt in een CRM systeem krijgen bedrijven een volledig beeld van hun klanten, waardoor zij beter geïnformeerd zijn. Microsoft Dynamics CRM kan dit als geen ander. Maar Microsoft komt pas in haar kracht als het gecombineerd wordt met een van de andere Microsoft oplossingen. En dat is weer waar Wortell in haar kracht staat!”, aldus Ahmed El-Ghani van Xperity. “Daar komen onze visies samen”, vult Danny Burlage, Chief Technical Officer bij Wortell aan. “De productivity oplossingen zijn geweldig. Maar een combinatie met Microsoft Dynamics zorgt ervoor dat medewerkers nog beter ondersteund worden.”
Samen werken
Samen met Wortell vormen we een soort netwerkorganisatie, waarbij de medewerkers voor hun eigen organisatie en klanten blijven werken. “We vormen een netwerkorganisatie ‘nieuwe stijl’ waarbij we samen oplossingen bouwen en onze klanten beter kunnen bedienen.”, aldus Luc Joziasse, Chief Happiness Officer bij Wortell. “We werken nieuw. Vanaf huis, op locatie bij klanten maar ook vanaf ons kantoor, de oude RK-kerk in Lijnden nabij Amsterdam.”
Benieuwd wat wij samen voor jouw organisatie kunnen betekenen? We komen graag met je in contact om de mogelijkheden en kansen te bespreken.